Резултати

еНаука >  Резултати >  SOME PSYCHOLOGICAL IMPLICATIONS OF INTEGRATED INSTRUCTION. In. Nataša Branković (Ed.) Theory and practice of connecting and integrating in teaching and learning process – Proceedings
Назив: SOME PSYCHOLOGICAL IMPLICATIONS OF INTEGRATED INSTRUCTION. In. Nataša Branković (Ed.) Theory and practice of connecting and integrating in teaching and learning process – Proceedings
Аутори: Sakač, Marija  ; Pećanac, Rajko  ; Jeremić, Biljana  
Година: 2012
Издавач: Sombor: Serbia, University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6095-010-1 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. I str. 267-278
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/457420
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.