Резултати
еНаука >
Резултати >
SOME PSYCHOLOGICAL IMPLICATIONS OF INTEGRATED INSTRUCTION. In. Nataša Branković (Ed.) Theory and practice of connecting and integrating in teaching and learning process – Proceedings
Назив: | SOME PSYCHOLOGICAL IMPLICATIONS OF INTEGRATED INSTRUCTION. In. Nataša Branković (Ed.) Theory and practice of connecting and integrating in teaching and learning process – Proceedings | Аутори: | Sakač, Marija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2012 | Издавач: | Sombor: Serbia, University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-6095-010-1![]() ![]() |
Колација: | vol. 1 br. I str. 267-278 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/457420 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.