Резултати
еНаука >
Резултати >
Evaluative Aspects of the Teachers Role in Higher Education Teaching from the Perspective of Students of Different Study Groups
Назив: | Evaluative Aspects of the Teachers Role in Higher Education Teaching from the Perspective of Students of Different Study Groups | Аутори: | Malčić, Borka S. ; Nataša Tančić | Година: | 2018 | Публикација: | Zbornik radova sa četvrtog međunarodnog interdisciplinarnog skupa mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka KONTEKSTI | Издавач: | Filozofski fakultet, Novi Sad | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6065-473-3 Претражи идентификатор | Колација: | str. 299-313 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/467574 | URL: | http://digitalna.ff.uns.ac.rs/sadrzaj/2018/978-86-6065-473-3 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.