Резултати

еНаука >  Резултати >  Evaluative Aspects of the Teachers Role in Higher Education Teaching from the Perspective of Students of Different Study Groups
Назив: Evaluative Aspects of the Teachers Role in Higher Education Teaching from the Perspective of Students of Different Study Groups
Аутори: Malčić, Borka S.  ; Nataša Tančić
Година: 2018
Публикација: Zbornik radova sa četvrtog međunarodnog interdisciplinarnog skupa mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka KONTEKSTI
Издавач: Filozofski fakultet, Novi Sad
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6065-473-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 299-313
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/467574
URL: http://digitalna.ff.uns.ac.rs/sadrzaj/2018/978-86-6065-473-3
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.