Резултати

еНаука >  Резултати >  Dokumentiranje učnega procesa skozi označevanje pomena v delu s predšolskimi otroki v Srbiji
Назив: Dokumentiranje učnega procesa skozi označevanje pomena v delu s predšolskimi otroki v Srbiji
Documenting the learning process by mapping the meaning of the work with preschool children in Serbia
Аутори: Miškeljin, Lidija  
Остала ауторства: Devjak, Tatjana; Batistic Zorec, Marcela
Година: 2011
Публикација: Mednarodni posvet: Pristop reggio emilia - izziv za slovenske vrtce
Издавач: Pedagoska fakulteta Univerze v Ljubljani
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-253-072-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 103-116
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/473298
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3748
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца