Резултати
еНаука >
Резултати >
Dokumentiranje učnega procesa skozi označevanje pomena v delu s predšolskimi otroki v Srbiji
Назив: | Dokumentiranje učnega procesa skozi označevanje pomena v delu s predšolskimi otroki v Srbiji Documenting the learning process by mapping the meaning of the work with preschool children in Serbia |
Аутори: | Miškeljin, Lidija | Остала ауторства: | Devjak, Tatjana; Batistic Zorec, Marcela | Година: | 2011 | Публикација: | Mednarodni posvet: Pristop reggio emilia - izziv za slovenske vrtce | Издавач: | Pedagoska fakulteta Univerze v Ljubljani | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-961-253-072-3 Претражи идентификатор | Колација: | str. 103-116 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/473298 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3748 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |