Резултати

еНаука >  Резултати >  PEDAGOGIC DIAGNOSTICS AS DETERMINANT OF DIFFERENTIATION OF PROGRAMME MODELS IN KINDERGARTENS
Назив: PEDAGOGIC DIAGNOSTICS AS DETERMINANT OF DIFFERENTIATION OF PROGRAMME MODELS IN KINDERGARTENS
Аутори: Ivanković, Zdravko ; Dejan Savičević; Maja Cvijetić; Predrag Pecev; Petar Vasiljević
Година: 2011
Публикација: International Conference on Information Tecnology and Development of Education
Издавач: Tehnički fakultet Mihajlo Pupin, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-134-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 172-175
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/484176
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.