Резултати
еНаука >
Резултати >
PEDAGOGIC DIAGNOSTICS AS DETERMINANT OF DIFFERENTIATION OF PROGRAMME MODELS IN KINDERGARTENS
Назив: | PEDAGOGIC DIAGNOSTICS AS DETERMINANT OF DIFFERENTIATION OF PROGRAMME MODELS IN KINDERGARTENS | Аутори: | Ivanković, Zdravko ; Dejan Savičević; Maja Cvijetić; Predrag Pecev; Petar Vasiljević | Година: | 2011 | Публикација: | International Conference on Information Tecnology and Development of Education | Издавач: | Tehnički fakultet Mihajlo Pupin, Srbija | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7672-134-4 Претражи идентификатор | Колација: | str. 172-175 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/484176 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.