Резултати
еНаука >
Резултати >
Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher
Назив: | Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher Izazovi, prepreke i ishodi primene istraživačkog pristupa u nastavi matematike u osnovnoj školi - primer iskusnog nastavnika |
Аутори: | Radišić, Jelena; Jošić, Smiljana | Година: | 2015 | Публикација: | Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu | ISSN: | 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор | Издавач: | Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 28 br. 3 str. 99-115 | DOI: | 10.5937/inovacije1503099R | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/246 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/486297 |
Пројекат: | Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034) | М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |