Резултати

еНаука >  Резултати >  Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher
Назив: Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher
Izazovi, prepreke i ishodi primene istraživačkog pristupa u nastavi matematike u osnovnoj školi - primer iskusnog nastavnika
Аутори: Radišić, Jelena; Jošić, Smiljana  
Година: 2015
Публикација: Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 28 br. 3 str. 99-115
DOI: 10.5937/inovacije1503099R
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/246
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/486297
Пројекат: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца