Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher
Naziv: | Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher Izazovi, prepreke i ishodi primene istraživačkog pristupa u nastavi matematike u osnovnoj školi - primer iskusnog nastavnika |
Autori: | Radišić, Jelena; Jošić, Smiljana ![]() ![]() |
Godina: | 2015 | Publikacija: | Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu | ISSN: | 0352-2334![]() ![]() |
Izdavač: | Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 28 br. 3 str. 99-115 | DOI: | 10.5937/inovacije1503099R | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/246 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/486297 |
Projekat: | Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034) | M-kategorija: | 51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja |