Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher
Naziv: Challenges, obstacles and outcomes of applying inquiry method in primary school mathematics: Example of an experienced teacher
Izazovi, prepreke i ishodi primene istraživačkog pristupa u nastavi matematike u osnovnoj školi - primer iskusnog nastavnika
Autori: Radišić, Jelena; Jošić, Smiljana  
Godina: 2015
Publikacija: Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 28 br. 3 str. 99-115
DOI: 10.5937/inovacije1503099R
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/246
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/486297
Projekat: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca