Резултати
еНаука >
Резултати >
Effects of the Know-Want-Learn Strategy on Primary School Students’ Metacognition and Physics Achievement
Назив: | Effects of the Know-Want-Learn Strategy on Primary School Students’ Metacognition and Physics Achievement | Аутори: | Zekri Zouhor; Rančić, Ivana ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2016 | Публикација: | Journal of Subject Didactics | ISSN: | 2466-4596![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 1 br. 1 str. 39-49 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/491049 https://zenodo.org/record/55468#.WGY6OH18rhU https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=103069&source=eNauka&language=en |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.