Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of the Know-Want-Learn Strategy on Primary School Students’ Metacognition and Physics Achievement
Назив: Effects of the Know-Want-Learn Strategy on Primary School Students’ Metacognition and Physics Achievement
Аутори: Zekri Zouhor; Rančić, Ivana  ; Segedinac, Mirjana 
Година: 2016
Публикација: Journal of Subject Didactics
ISSN: 2466-4596 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 1 br. 1 str. 39-49
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/491049
https://zenodo.org/record/55468#.WGY6OH18rhU
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=103069&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.