Резултати
еНаука >
Резултати >
Learning to assign lexical stress during reading aloud: Corpus, behavioral, and computational investigations
Назив: | Learning to assign lexical stress during reading aloud: Corpus, behavioral, and computational investigations | Аутори: | Arciuli, Joanne; Monaghan, Padraic; Ševa, Nada | Година: | 2010 | Публикација: | Journal of Memory and Language | ISSN: | 0749-596X Journal of Memory and Language Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 63 br. 2 str. 180-196 | DOI: | 10.1016/j.jml.2010.03.005 | WoS-ID: | 000280725100004 | Scopus-ID: | 2-s2.0-77954213296 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/498403 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
110
SCOPUSTM
SCOPUSTM
89
OpenCitations
OpenCitations
103
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.