Резултати
еНаука >
Резултати >
The Use of Different Simulations and Different Types of Feedback and Students’ Academic Performance in Physics

Назив: | The Use of Different Simulations and Different Types of Feedback and Students’ Academic Performance in Physics | Аутори: | Đorić, Biljana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | Research in Science Education | ISSN: | 0157-244X![]() ![]() |
Издавач: | Dordrecht : Springer-Verlag | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 51 br. 5 str. 1437-1457 | DOI: | 10.1007/s11165-019-9858-4 | WoS-ID: | 000707349300014 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85091518168 | URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10973 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/501057 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |

SCOPUSTM

OpenCitations

WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.