Резултати

еНаука >  Резултати >  The TEACHER-STUDENT metaphor in Serbian EU accession discourse – a case of cognitive marginalisation
Назив The TEACHER-STUDENT metaphor in Serbian EU accession discourse – a case of cognitive marginalisation
Аутори: Đurović, Tatjana N.  ; Silaški, Nadežda  
Година: 2014
Публикација: Jezik, književnost, marginalizacija: jezička istraživanja
Издавач: Filozofski fakultet, Niš
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7379-323-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 47-59
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/511797
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.