Резултати
еНаука >
Резултати >
The TEACHER-STUDENT metaphor in Serbian EU accession discourse – a case of cognitive marginalisation
Назив : | The TEACHER-STUDENT metaphor in Serbian EU accession discourse – a case of cognitive marginalisation | Аутори: | Đurović, Tatjana N. ; Silaški, Nadežda | Година: | 2014 | Публикација: | Jezik, književnost, marginalizacija: jezička istraživanja | Издавач: | Filozofski fakultet, Niš | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-7379-323-8 Претражи идентификатор | Колација: | str. 47-59 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/511797 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.