Резултати
еНаука >
Резултати >
Blended learning is an effective strategy for acquiring competence in public health biostatistics

Назив: | Blended learning is an effective strategy for acquiring competence in public health biostatistics | Аутори: | Milić, Nataša ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2018 | Публикација: | INTERNATIONAL JOURNAL OF PUBLIC HEALTH | ISSN: | 1661-8556![]() ![]() |
Издавач: | Lausanne, Switzerland : Frontiers Media S.A. | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 63 br. 3 str. 421-428 | DOI: | 10.1007/s00038-017-1039-5 | WoS-ID: | 000428236500013 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85030312945 | PMID: | 28975369 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/520985 | URL: | https://link.springer.com/article/10.1007/s00038-017-1039-5 | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |

SCOPUSTM

PubMed CentralTM

OpenCitations

WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.