Резултати
еНаука >
Резултати >
Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed self-efficacy and reading affinity
Назив: | Collaborative strategic reading instruction as a determinant of developed self-efficacy and reading affinity | Аутори: | Topalov, Jagoda ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2015 | Публикација: | Jezici i kulture u vremenu i prostoru 5 | Издавач: | Filozofski fakultet, Novi Sad, Srbija | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6065-329-3![]() ![]() |
Колација: | str. 46-46 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/527991 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.