Резултати

еНаука >  Резултати >  Can the transformation of instruction process into a virtual place induce a shift in behavioral patterns of teachers and students?
Назив: Can the transformation of instruction process into a virtual place induce a shift in behavioral patterns of teachers and students?
Аутори: Ljajko, Eugen  ; Stojanović, Vladica  ; Valjarević, Dragana  ; Jovanović, Tanja  
Година: 2016
Публикација: The University Thought - Publication in Natural Sciences
ISSN: 1450-7226 The University Thought - Publication in Natural Sciences Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 6 br. 2 str. 47-54
DOI: 10.5937/univtho6-11953
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/529482
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.