Резултати
еНаука >
Резултати >
Can the transformation of instruction process into a virtual place induce a shift in behavioral patterns of teachers and students?
Назив: | Can the transformation of instruction process into a virtual place induce a shift in behavioral patterns of teachers and students? | Аутори: | Ljajko, Eugen ; Stojanović, Vladica ; Valjarević, Dragana ; Jovanović, Tanja | Година: | 2016 | Публикација: | The University Thought - Publication in Natural Sciences | ISSN: | 1450-7226 The University Thought - Publication in Natural Sciences Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 6 br. 2 str. 47-54 | DOI: | 10.5937/univtho6-11953 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/529482 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.