Резултати
еНаука >
Резултати >
Evaluation of Inclusiveness of Preschool Education in Serbia: How Far Have We Gone?
Назив: | Evaluation of Inclusiveness of Preschool Education in Serbia: How Far Have We Gone? | Аутори: | Dragica Pavlovic Babic ; Olja Jovanović ; Tinde Kovač Cerović; Vitomir Jovanović; Tijana Jokić | Година: | 2019 | Публикација: | ECER 2019: Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future | Издавач: | ‘European Educational Research Association’ (EERA), Hamburg, Germany | Тип резултата: | Конференцијски рад | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/535161 | URL: | https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/24/contribution/47938/ | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.