Резултати

еНаука >  Резултати >  Evaluation of Inclusiveness of Preschool Education in Serbia: How Far Have We Gone?
Назив: Evaluation of Inclusiveness of Preschool Education in Serbia: How Far Have We Gone?
Аутори: Dragica Pavlovic Babic  ; Olja Jovanović  ; Tinde Kovač Cerović; Vitomir Jovanović; Tijana Jokić
Година: 2019
Публикација: ECER 2019: Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future
Издавач: ‘European Educational Research Association’ (EERA), Hamburg, Germany
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/535161
URL: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/24/contribution/47938/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.