Резултати
еНаука >
Резултати >
Forma mentis networks quantify crucial differences in STEM perception between students and experts
Назив: | Forma mentis networks quantify crucial differences in STEM perception between students and experts | Аутори: | Stella, Massimo; de, Nigris Sarah; Alorić, Aleksandra ; Siew, Cynthia S. Q. | Година: | 2019 | Публикација: | PLOS ONE | ISSN: | 1932-6203 PLoS One / Public Library of Science Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 14 br. 10 str. e0222870-e0222870 | DOI: | 10.1371/journal.pone.0222870 | WoS-ID: | 000532567300014 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85073618660 | PMID: | 31622351 | PMCID: | PMC6797169 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/539464 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 21M21 - Рад у врхунском међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.