Резултати

еНаука >  Резултати >  Didactic Aspects of the Professional Development Program – Case Study of the Program for Improvement of University Teachers’ Competencies
Назив: Didactic Aspects of the Professional Development Program – Case Study of the Program for Improvement of University Teachers’ Competencies
Аутори: Milin, Vladeta  ; Stančić, Milan  ; Radulović, Lidija R.  
Остала ауторства: Orlović Lovren, Violeta  ; Peeters, Jan; Matović, Nataša  
Година: 2019
Публикација: Quality of education: global development goals and local strategies
Издавач: Institute for Pedagogy and Andragogy Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia
Institute for pedagogy and andragogy Department of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-80712-14-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 117-133
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3574
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/547124
Пројекат: Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца