Резултати
еНаука >
Резултати >
Didactic Aspects of the Professional Development Program – Case Study of the Program for Improvement of University Teachers’ Competencies
Назив: | Didactic Aspects of the Professional Development Program – Case Study of the Program for Improvement of University Teachers’ Competencies | Аутори: | Milin, Vladeta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Orlović Lovren, Violeta ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2019 | Публикација: | Quality of education: global development goals and local strategies | Издавач: | Institute for Pedagogy and Andragogy Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia Institute for pedagogy and andragogy Department of Social Work and Social Pedagogy Centre for Innovation in the Early Years Ghent University, Belgium |
Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-80712-14-7![]() ![]() |
Колација: | str. 117-133 | URI: | http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3574 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/547124 |
Пројекат: | Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |