Резултати
еНаука >
Резултати >
Положај ученика потенцијално даровитих за математику у концепту инклузивног образовања из угла учитеља
Назив: | Положај ученика потенцијално даровитих за математику у концепту инклузивног образовања из угла учитеља | Аутори: | Maričić, Sanja M. ![]() ![]() |
Година: | 2019 | Публикација: | Наука, настава, учење - [главни и одговорни уредник Снежана Маринковић] | Издавач: | Ужице : Педагошки факултет | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6191-059-3![]() ![]() |
Колација: | str. 461-476-476 | VBS COBISS: | 279732748 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/548588 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/279732748#izum.si |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.