Резултати

еНаука >  Резултати >  Положај ученика потенцијално даровитих за математику у концепту инклузивног образовања из угла учитеља
Назив: Положај ученика потенцијално даровитих за математику у концепту инклузивног образовања из угла учитеља
Аутори: Maričić, Sanja M.  
Година: 2019
Публикација: Наука, настава, учење - [главни и одговорни уредник Снежана Маринковић]
Издавач: Ужице : Педагошки факултет
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6191-059-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 461-476-476
VBS COBISS: 279732748
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/548588
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/279732748#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.