Резултати

еНаука >  Резултати >  Tržišna strategija - čulno brendiranje u funkciji razvoja privrede Srbije
Назив: Tržišna strategija - čulno brendiranje u funkciji razvoja privrede Srbije
Аутори: Đurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  
Година: 2016
Публикација: ZBORNIK UNIVERZITETA EDUKONS za društvene nauke, Sedmi naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici REFORME I RAZVOJ PRIVREDE SRBIJE U USLOVIMA INSTITUCIONALNE KRIZE EVROPSKE UNIJE
Издавач: Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar, Sr.Kamenica, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-87785-71-7 Претражи идентификатор
Колација: vol. 7 br. 1 str. 125-136
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/550599
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.