Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Tržišna strategija - čulno brendiranje u funkciji razvoja privrede Srbije
Naziv: Tržišna strategija - čulno brendiranje u funkciji razvoja privrede Srbije
Autori: Đurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  
Godina: 2016
Publikacija: ZBORNIK UNIVERZITETA EDUKONS za društvene nauke, Sedmi naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici REFORME I RAZVOJ PRIVREDE SRBIJE U USLOVIMA INSTITUCIONALNE KRIZE EVROPSKE UNIJE
Izdavač: Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar, Sr.Kamenica, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-87785-71-7 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 7 br. 1 str. 125-136
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/550599
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.