Results

eNauka >  Results >  Tržišna strategija - čulno brendiranje u funkciji razvoja privrede Srbije
Title: Tržišna strategija - čulno brendiranje u funkciji razvoja privrede Srbije
Authors: Đurđević, Diona  ; Tot, Vilmoš  
Issue Date: 2016
Publication: ZBORNIK UNIVERZITETA EDUKONS za društvene nauke, Sedmi naučni skup sa međunarodnim učešćem Univerziteta Edukons u Sremskoj Kamenici REFORME I RAZVOJ PRIVREDE SRBIJE U USLOVIMA INSTITUCIONALNE KRIZE EVROPSKE UNIJE
Publisher: Univerzitet Edukons, Naučno-istraživački centar, Sr.Kamenica, Srbija
Type: Conference Paper
ISBN: 978-86-87785-71-7 Search Idenfier
Collation: vol. 7 br. 1 str. 125-136
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/550599
Metadata source: Migrirano iz RIS podataka
M-category: 
Mp. category will be shown later

Find the DOI


Google ScholarTM

Items in eNauka are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.