Резултати

еНаука >  Резултати >  Difficoltà di apprendimento dell’italiano L2 da parte dello studente serbo: livello ortografico.
Назив: Difficoltà di apprendimento dell’italiano L2 da parte dello studente serbo: livello ortografico.
Аутори: Ceković, Nevena P.  
Година: 2011
Публикација: Komunikacija i kultura online
ISSN: 2217-4257 Komunikacija i kultura Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 2 br. 2 str. 103-114
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/554678
http://zaposleni.fil.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/381
https://www.komunikacijaikultura.org/index.php/kk/article/view/175
https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/618
URL: https://www.komunikacijaikultura.org/index.php/kk/article/view/175
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.