Резултати
еНаука >
Резултати >
Difficoltà di apprendimento dell’italiano L2 da parte dello studente serbo: livello ortografico.
Назив: | Difficoltà di apprendimento dell’italiano L2 da parte dello studente serbo: livello ortografico. | Аутори: | Ceković, Nevena P. | Година: | 2011 | Публикација: | Komunikacija i kultura online | ISSN: | 2217-4257 Komunikacija i kultura Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 2 br. 2 str. 103-114 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/554678 http://zaposleni.fil.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/381 https://www.komunikacijaikultura.org/index.php/kk/article/view/175 https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/618 |
URL: | https://www.komunikacijaikultura.org/index.php/kk/article/view/175 | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.