Резултати

еНаука >  Резултати >  Self-regulated Learners and Collaboration: How Innovative Tools Can Address the Motivation to Learn at the Workplace?
Назив: Self-regulated Learners and Collaboration: How Innovative Tools Can Address the Motivation to Learn at the Workplace?
Аутори: Holocher-Ertl, Teresa; Fabian, Claudia Magdalena; Siadaty, Melody; Jovanović, Jelena  ; Pata, Kai; Gasevic, Dragan
Година: 2011
Публикација: Towards Ubiquitous Learning
ISSN: 0302-9743 Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence Претражи идентификатор
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 506-511
DOI: 10.1007/978-3-642-23985-4_47
WoS-ID: 000306498700047
Scopus-ID: 2-s2.0-80053105337
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/558269
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

7
SCOPUSTM
2
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.