Резултати
еНаука >
Резултати >
Self-regulated Learners and Collaboration: How Innovative Tools Can Address the Motivation to Learn at the Workplace?
Назив: | Self-regulated Learners and Collaboration: How Innovative Tools Can Address the Motivation to Learn at the Workplace? | Аутори: | Holocher-Ertl, Teresa; Fabian, Claudia Magdalena; Siadaty, Melody; Jovanović, Jelena ; Pata, Kai; Gasevic, Dragan | Година: | 2011 | Публикација: | Towards Ubiquitous Learning | ISSN: | 0302-9743 Lecture Notes in Computer Science / Lecture Notes in Artificial Intelligence Претражи идентификатор | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 506-511 | DOI: | 10.1007/978-3-642-23985-4_47 | WoS-ID: | 000306498700047 | Scopus-ID: | 2-s2.0-80053105337 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/558269 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.