Резултати

еНаука >  Резултати >  Whole Number Thinking, Learning and Development: Neuro-cognitive, Cognitive and Developmental Approaches
Назив: Whole Number Thinking, Learning and Development: Neuro-cognitive, Cognitive and Developmental Approaches
Аутори: Mulligan, Joanne; Verschaffel, Lieven; Baccaglini-Frank, Anna; Coles, Alf; Gould, Peter; He, Shengqing; Ma, Yunpeng; Milinković, Jasmina  ; Obersteiner, Andreas; Roberts, Nicole;
Година: 2018
Публикација: New ICMI Study Series
ISSN: 1387-6872 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 137-167
DOI: 10.1007/978-3-319-63555-2_7
Scopus-ID: 2-s2.0-85061427739
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/558476
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

9
SCOPUSTM
7
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.