Резултати
еНаука >
Резултати >
The effect of the modified Know-Want-Learn strategy on sixth-grade students’ achievement in physics
Назив: | The effect of the modified Know-Want-Learn strategy on sixth-grade students’ achievement in physics | Аутори: | Zouhor, Zekri A. M.; Bogdanović, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2017 | Публикација: | Journal of Baltic Science Education | ISSN: | 1648-3898![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 16 br. 6 str. 946-957 | DOI: | 10.33225/jbse/17.16.946 | WoS-ID: | 000418941000009 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106901&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/561855 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.