Резултати

еНаука >  Резултати >  The effect of the modified Know-Want-Learn strategy on sixth-grade students’ achievement in physics
Назив: The effect of the modified Know-Want-Learn strategy on sixth-grade students’ achievement in physics
Аутори: Zouhor, Zekri A. M.; Bogdanović, Ivana  ; Skuban, Sonja  ; Pavkov Hrvojević, Milica  
Година: 2017
Публикација: Journal of Baltic Science Education
ISSN: 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 16 br. 6 str. 946-957
DOI: 10.33225/jbse/17.16.946
WoS-ID: 000418941000009
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106901&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/561855
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

4
OpenCitations
7
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.