Резултати

еНаука >  Резултати >  Stavovi budućih učitelja prema inkluziji - implikacije za inicijalno profesionalno obrazovanje
Назив: Stavovi budućih učitelja prema inkluziji - implikacije za inicijalno profesionalno obrazovanje
Otnošenie buduščih učitelej k inkljuzii: Posledstvija dlja načal'noj professional'noj podgotovki
Attitudes of future teachers towards inclusion: Implications for initial professional education
Аутори: Macura-Milovanović, Sunčica  ; Vujisić-Živković, Nataša  
Година: 2011
Публикација: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор
Издавач: Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 66 br. 4 str. 633-647
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565342
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1243
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071104633M
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071104633M
Пројекат: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.