Резултати
еНаука >
Резултати >
Stavovi budućih učitelja prema inkluziji - implikacije za inicijalno profesionalno obrazovanje
Назив: | Stavovi budućih učitelja prema inkluziji - implikacije za inicijalno profesionalno obrazovanje Otnošenie buduščih učitelej k inkljuzii: Posledstvija dlja načal'noj professional'noj podgotovki Attitudes of future teachers towards inclusion: Implications for initial professional education |
Аутори: | Macura-Milovanović, Sunčica ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2011 | Публикација: | Pedagogija | ISSN: | 0031-3807![]() ![]() |
Издавач: | Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 66 br. 4 str. 633-647 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565342 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1243 http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071104633M |
URL: | http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071104633M | Пројекат: | Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060) | М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.