Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Stavovi budućih učitelja prema inkluziji - implikacije za inicijalno profesionalno obrazovanje
Naziv: Stavovi budućih učitelja prema inkluziji - implikacije za inicijalno profesionalno obrazovanje
Otnošenie buduščih učitelej k inkljuzii: Posledstvija dlja načal'noj professional'noj podgotovki
Attitudes of future teachers towards inclusion: Implications for initial professional education
Autori: Macura-Milovanović, Sunčica  ; Vujisić-Živković, Nataša  
Godina: 2011
Publikacija: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Pretraži identifikator
Izdavač: Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 66 br. 4 str. 633-647
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/565342
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/1243
http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071104633M
URL: http://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=0031-38071104633M
Projekat: Modeli procenjivanja i strategije unapređivanja kvaliteta obrazovanja u Srbiji (RS-179060)
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.