Резултати

еНаука >  Резултати >  Investigating the Impact of SERVQUAL Dimensions on Customer Satisfaction: The Lessons Learnt from Serbian Travel Agencies
Назив: Investigating the Impact of SERVQUAL Dimensions on Customer Satisfaction: The Lessons Learnt from Serbian Travel Agencies
Аутори: Marinković, Veljko  ; Senić, Vladimir  ; Kocić, Miodrag  ; Šapić, Srđan  
Година: 2013
Публикација: International Journal of Tourism Research
ISSN: 1099-2340 International Journal of Tourism Research Претражи идентификатор
Издавач: Chichester, UK : John Wiley & Sons
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 2 str. 184-196
DOI: 10.1002/jtr.884
WoS-ID: 000315968200006
Scopus-ID: 2-s2.0-84874929488
VBS COBISS: 513358940
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/567676
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10342
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513358940#izum.si
URL: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1002/jtr.884
https://onlinelibrary.wiley.com/toc/15221970/2013/15/2
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

17
SCOPUSTM
12
OpenCitations
13
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.