Резултати

еНаука >  Резултати >  University students’ well-being during emergency remote teaching: reflections from the viewpoint of the Self-determination theory
Назив: University students’ well-being during emergency remote teaching: reflections from the viewpoint of the Self-determination theory
Аутори: Stančić, Milan  ; Senić Ružić, Mirjana  
Остала ауторства: Milićević, Ivan
Година: 2022
Публикација: Proceedings TIE 2022: 9th International scientific conference Technics and Informatics in Education
Издавач: University of Kragujevac - Faculty of Technical Sciences in Čačak
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 449-456
DOI: 10.46793/TIE22.449S
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/574202
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3798
Пројекат: European Commission under Erasmus+ StudES project (“Effective teaching for student engagement & success in digital learning environment”), Grant No. 2020–1-RS01-KA226- HE-094538
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Creative Commons лиценца