Резултати

еНаука >  Резултати >  Zastupljenost i korišćenje afektivnih strategija učenja engleskog jezika kod studenata na nematičnim fakultetima – jedan vid inovativne nastav
Назив: Zastupljenost i korišćenje afektivnih strategija učenja engleskog jezika kod studenata na nematičnim fakultetima – jedan vid inovativne nastav
Остали називи: THE FREQUENCY OF USING AFFECTIVE LEARNING STRATEGIES IN LEARNING ENGLISH AT UNIVERSITY LEVEL – A FORM OF INNOVATIVE TEACHING
Аутори: Ćirković Miladinović, Ivana  
Година: 2018
Публикација: Uzdanica
ISSN: 1451-673X Uzdanica (Jagodina) Претражи идентификатор
Издавач: Faculty of Education in Jagodina
Тип резултата: Научни чланак
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/575780
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13274
Пројекат: projekt „Pretpostavke i mogućnosti razvijanja inovativnih modela nastave u funkciji ostvarivanja transparentnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu znanjaˮ, realizuju i finansiraju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina (R. Srbija) i Pedagoški fakultet Univerziteta u Primorskom, Kopar (R. Slovenija) (2017‒2019).
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца