Резултати
еНаука >
Резултати >
THE JIGSAW TECHNIQUE IN LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION: STUDENTS’ ACHIEVEMENT, METACOGNITION AND MOTIVATION

Назив: | THE JIGSAW TECHNIQUE IN LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION: STUDENTS’ ACHIEVEMENT, METACOGNITION AND MOTIVATION | Аутори: | Blajvaz B.K.; Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | Journal of Baltic Science Education | ISSN: | 1648-3898![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 21 br. 4 str. 545-557 | DOI: | 10.33225/jbse/22.21.545 | WoS-ID: | 000853035700002 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85137607400 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/585378 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=126814&source=eNauka&language=en |
М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.