Резултати

еНаука >  Резултати >  THE JIGSAW TECHNIQUE IN LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION: STUDENTS’ ACHIEVEMENT, METACOGNITION AND MOTIVATION
Назив: THE JIGSAW TECHNIQUE IN LOWER SECONDARY PHYSICS EDUCATION: STUDENTS’ ACHIEVEMENT, METACOGNITION AND MOTIVATION
Аутори: Blajvaz B.K.; Bogdanović Ivana  ; Jovanović Tamara  ; Stanisavljević Jelena  ; Pavkov-Hrvojević M.V.  
Година: 2022
Публикација: Journal of Baltic Science Education
ISSN: 1648-3898 Journal of Baltic Science Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 4 str. 545-557
DOI: 10.33225/jbse/22.21.545
WoS-ID: 000853035700002
Scopus-ID: 2-s2.0-85137607400
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/585378
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=126814&source=eNauka&language=en
М-категорија: 
22M22 - Међународни часопис категорије M22

9
SCOPUSTM
7
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.