Резултати

еНаука >  Резултати >  The Relationship Between Elementary Students’ Physics Performance and Metacognition Regarding Using Modified Know-Want-Learn Strategy
Назив: The Relationship Between Elementary Students’ Physics Performance and Metacognition Regarding Using Modified Know-Want-Learn Strategy
Аутори: Bogdanović Ivana  ; Rodić Dušica  ; Hrin Tamara  ; Stanisavljević Jelena  ; Zouhor Zekri A.M.
Година: 2021
Публикација: International Journal of Science and Mathematics Education
ISSN: 1571-0068 International Journal of Science and Mathematics Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 20 br. 8 str. 1907-1926
DOI: 10.1007/s10763-021-10231-9
WoS-ID: 000709220100001
Scopus-ID: 2-s2.0-85117385021
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/591574
https://biore.bio.bg.ac.rs/handle/123456789/4586
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=119134&source=eNauka&language=en
М-категорија: 
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21

5
SCOPUSTM
1
OpenCitations
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.