Резултати
еНаука >
Резултати >
The Relationship Between Elementary Students’ Physics Performance and Metacognition Regarding Using Modified Know-Want-Learn Strategy
Назив: | The Relationship Between Elementary Students’ Physics Performance and Metacognition Regarding Using Modified Know-Want-Learn Strategy | Аутори: | Bogdanović Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2021 | Публикација: | International Journal of Science and Mathematics Education | ISSN: | 1571-0068![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 20 br. 8 str. 1907-1926 | DOI: | 10.1007/s10763-021-10231-9 | WoS-ID: | 000709220100001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85117385021 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/591574 https://biore.bio.bg.ac.rs/handle/123456789/4586 https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=119134&source=eNauka&language=en |
М-категорија: | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.