Резултати

еНаука >  Резултати >  The Assessment of the Key Competences for Lifelong Learning—The Fuzzy Model Approach for Sustainable Education
Назив: The Assessment of the Key Competences for Lifelong Learning—The Fuzzy Model Approach for Sustainable Education
Аутори: Aleksic, Aleksandar  ; Nestic, Snezana  ; Huber M.; Ljepava, Nikolina  
Година: 2022
Публикација: Sustainability
ISSN: 2071-1050 Sustainability Претражи идентификатор
Издавач: MDPI
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 5 str. 2686
DOI: 10.3390/su14052686
WoS-ID: 000768984800001
Scopus-ID: 2-s2.0-85125784673
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/16003
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/596146
М-категорија: 
21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21

8
SCOPUSTM
1
OpenCitations
7
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.