Резултати

еНаука >  Резултати >  Gender motivational gap and contribution of different teaching approaches to female students’ motivation to learn physics
Назив: Gender motivational gap and contribution of different teaching approaches to female students’ motivation to learn physics
Аутори: Radulović Branka  ; Drakulić Vera  ; Stojanović Maja  ; Budić Spomenka  
Година: 2022
Публикација: Scientific Reports
ISSN: 2045-2322 Scientific Reports Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 1
DOI: 10.1038/s41598-022-23151-7
WoS-ID: 000876608900050
Scopus-ID: 2-s2.0-85140878451
PMID: 36309593
PMCID: PMC9617855
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/596721
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=127164&source=eNauka&language=en
https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/450
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

6
SCOPUSTM
1
PubMed CentralTM
5
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.