Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategije učenja i samoregulacija darovitih studenata: didaktički aspekti
Назив: Strategije učenja i samoregulacija darovitih studenata: didaktički aspekti
Learning strategies and self-regulation of gifted students: didactic aspects
Аутори: Стојановић, Александар  ; Gojkov, Grozdanka 
Година: 2021
Публикација: Talent Education 2021Izobraževanje talentov 2021
Издавач: MIB d.o.o.
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-7040-17-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 6-22
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/604999
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26258
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.