Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Strategije učenja i samoregulacija darovitih studenata: didaktički aspekti
Naziv: Strategije učenja i samoregulacija darovitih studenata: didaktički aspekti
Learning strategies and self-regulation of gifted students: didactic aspects
Autori: Стојановић, Александар  ; Gojkov, Grozdanka 
Godina: 2021
Publikacija: Talent Education 2021Izobraževanje talentov 2021
Izdavač: MIB d.o.o.
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-961-7040-17-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 6-22
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/604999
https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26258
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.