Резултати
                
                    еНаука > 
                
                
                    Резултати > 
                
                
                    Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима
                
            
            
            | Назив: | Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима | Аутори: | Ераковић, Борислава  | 
Година: | 2018 | Публикација: | Зборник радова Филозофског факултета | ISSN: | 0354-3293   Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini   Претражи идентификатор | 
Издавач: | Приштина : Филозофски факултет | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 48 br. 2 str. 267-286 | DOI: | 10.5937/ZRFFP48-17580 | VBS COBISS: | 265651212 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/265651212#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/612658  | 
М-категорија: | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51  | 
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.