Резултати

еНаука >  Резултати >  Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима
Назив: Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима
Аутори: Ераковић, Борислава  ; Топалов, Јагода  
Година: 2018
Публикација: Зборник радова Филозофског факултета
ISSN: 0354-3293 Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini Претражи идентификатор
Издавач: Приштина : Филозофски факултет
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 48 br. 2 str. 267-286
DOI: 10.5937/ZRFFP48-17580
VBS COBISS: 265651212
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/265651212#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/612658
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.