Rezultati
                
                    eNauka > 
                
                
                    Rezultati > 
                
                
                    Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима
                
            
            
            | Naziv: | Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима | Autori: | Ераковић, Борислава  | 
Godina: | 2018 | Publikacija: | Зборник радова Филозофског факултета | ISSN: | 0354-3293   Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini   Pretraži identifikator | 
Izdavač: | Приштина : Филозофски факултет | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 48 br. 2 str. 267-286 | DOI: | 10.5937/ZRFFP48-17580 | VBS COBISS: | 265651212 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/265651212#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/612658  | 
M-kategorija: | 51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51  | 
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.