Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима
Naziv: Допринос теорије схема и социо-конструктивистичког приступа у настави - усвајање функционализма код студената на преводилачким предметима
Autori: Ераковић, Борислава  ; Топалов, Јагода  
Godina: 2018
Publikacija: Зборник радова Филозофског факултета
ISSN: 0354-3293 Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini Pretraži identifikator
Izdavač: Приштина : Филозофски факултет
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 48 br. 2 str. 267-286
DOI: 10.5937/ZRFFP48-17580
VBS COBISS: 265651212
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/265651212#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/612658
M-kategorija: 
51M51 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M51

Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.