Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Importance of Implementing CRM in the Banking Business Concept
Naziv: Importance of Implementing CRM in the Banking Business Concept
Autori: Istrat, Višnja; Petrevska, Miroslava; Petrevska-Đukić, Ivana; Petrevski, Branko; Nemec, Predrag M.  
Godina: 2010
Publikacija: Communications in dependability and quality management
ISSN: 1450-7196 Communications in dependability and quality management Pretraži identifikator
Izdavač: Čačak : The Research Centre of Dependability and Quality Management
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 13 br. no. 2 str. 61-67
VBS COBISS: 181348876
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/181348876#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/640568
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.