Резултати

еНаука >  Резултати >  Enhancing Learners’ Autonomy through Flipped Classes
Назив: Enhancing Learners’ Autonomy through Flipped Classes
Аутори: V. Gavranović  
Година: 2017
Публикација: Sinteza 2017 - International Scientific Conference on Information Technology and Data Related Research
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 498-502
DOI: 10.15308/Sinteza-2017-498-502
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/7150
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/708061
URL: https://portal.sinteza.singidunum.ac.rs/paper/565
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.