Резултати

еНаука >  Резултати >  ESP Teachers' Perspectives on the Online Teaching Environment Imposed in the Covid-19 Era: A Case Study
Назив: ESP Teachers' Perspectives on the Online Teaching Environment Imposed in the Covid-19 Era: A Case Study
Аутори: V. Gavranović  ; M. Prodanović  
Година: 2021
Публикација: The New Educational Review
ISSN: 1732-6729 New Educational Review Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 64 br. 2 str. 188-197
DOI 10.15804/tner.21.64.2.15
Scopus-ID: 2-s2.0-85112120228
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8321
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/713622
URL: https://czasopisma.marszalek.com.pl/en/10-15804/tner/7825-tner2021215
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

6
SCOPUSTM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.