Резултати
еНаука >
Резултати >
ESP Teachers' Perspectives on the Online Teaching Environment Imposed in the Covid-19 Era: A Case Study
Назив: | ESP Teachers' Perspectives on the Online Teaching Environment Imposed in the Covid-19 Era: A Case Study | Аутори: | V. Gavranović ; M. Prodanović | Година: | 2021 | Публикација: | The New Educational Review | ISSN: | 1732-6729 New Educational Review Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 64 br. 2 str. 188-197 | DOI : | 10.15804/tner.21.64.2.15 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85112120228 | URI: | http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8321 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/713622 |
URL: | https://czasopisma.marszalek.com.pl/en/10-15804/tner/7825-tner2021215 | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.