Резултати

еНаука >  Резултати >  Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages
Назив: Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages
Аутори: T. Gajić  
Година: 2022
Публикација: Anali Filoloskog fakulteta
ISSN: 0522-8468 Anali Filološkog fakulteta Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 34 br. 1 str. 91-105
DOI: 10.18485/analiff.2022.34.1.6
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8787
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/716729
URL: https://anali.fil.bg.ac.rs/index.php/anali/article/view/analiff-2022-34-1-6
http://doi.fil.bg.ac.rs/volume.php?pt=journals&issue=analiff-2022-34-1&i=6
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.