Резултати
еНаука >
Резултати >
Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages
Назив: | Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages | Аутори: | T. Gajić | Година: | 2022 | Публикација: | Anali Filoloskog fakulteta | ISSN: | 0522-8468 Anali Filološkog fakulteta Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 34 br. 1 str. 91-105 | DOI: | 10.18485/analiff.2022.34.1.6 | URI: | http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8787 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/716729 |
URL: | https://anali.fil.bg.ac.rs/index.php/anali/article/view/analiff-2022-34-1-6 http://doi.fil.bg.ac.rs/volume.php?pt=journals&issue=analiff-2022-34-1&i=6 |
М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.