Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages
Naziv: | Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages | Autori: | T. Gajić | Godina: | 2022 | Publikacija: | Anali Filoloskog fakulteta | ISSN: | 0522-8468 Anali Filološkog fakulteta Pretraži identifikator | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 34 br. 1 str. 91-105 | DOI: | 10.18485/analiff.2022.34.1.6 | URI: | http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8787 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/716729 |
URL: | https://anali.fil.bg.ac.rs/index.php/anali/article/view/analiff-2022-34-1-6 http://doi.fil.bg.ac.rs/volume.php?pt=journals&issue=analiff-2022-34-1&i=6 |
M-kategorija: | 51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.