Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages
Naziv: Critical Pedagogy and Language Education: Hearing the Voices of Serbian Students Studying Foreign Languages
Autori: T. Gajić  
Godina: 2022
Publikacija: Anali Filoloskog fakulteta
ISSN: 0522-8468 Anali Filološkog fakulteta Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 34 br. 1 str. 91-105
DOI: 10.18485/analiff.2022.34.1.6
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/8787
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/716729
URL: https://anali.fil.bg.ac.rs/index.php/anali/article/view/analiff-2022-34-1-6
http://doi.fil.bg.ac.rs/volume.php?pt=journals&issue=analiff-2022-34-1&i=6
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.