Резултати
еНаука >
Резултати >
Фронетички истраживачки приступ образовању за лидерство и пример Георга Кершенштајнера
Назив: | Фронетички истраживачки приступ образовању за лидерство и пример Георга Кершенштајнера | Аутори: | Илић Рајковић, Александра ; Миљковић, Јован | Година: | 2015 | Публикација: | Изазови и дилеме професионалног развоја наставника и лидера у образовању - XVIII научна конференција "Педагошка истраживања и школска пракса", 27. новембар 2015, Београд | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања : Завод за унапређивање образовања и васпитања | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 55-58, 217-220 | VBS COBISS: | 526248855 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/526248855#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/739736 |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.