Резултати

еНаука >  Резултати >  Фронетички истраживачки приступ образовању за лидерство и пример Георга Кершенштајнера
Назив: Фронетички истраживачки приступ образовању за лидерство и пример Георга Кершенштајнера
Аутори: Илић Рајковић, Александра  ; Миљковић, Јован  
Година: 2015
Публикација: Изазови и дилеме професионалног развоја наставника и лидера у образовању - XVIII научна конференција "Педагошка истраживања и школска пракса", 27. новембар 2015, Београд
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања : Завод за унапређивање образовања и васпитања
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 55-58, 217-220
VBS COBISS: 526248855
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/526248855#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/739736
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.