Резултати

еНаука >  Резултати >  The Role and Importance of Value-based Segmentation on the Cohort of Millennials: Case Study Serbia
Назив: The Role and Importance of Value-based Segmentation on the Cohort of Millennials: Case Study Serbia
Аутори: Mamula Nikolić, Tatjana  ; Perić, Nenad  ; Alimpić, Stefan  
Година: 2021
Публикација: Marketing
ISSN: 2334-8364 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Srpsko udruženje za marketing
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 1 str. 43-57
VBS COBISS: 45555977
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/742629
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/45555977#izum.si
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/84325129#izum.si
URL: https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pdf/0354-3471/2021/0354-34712101043M.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.