Резултати

еНаука >  Резултати >  Књижевно брендирање алкохола као песничког мотива у француској поезији с краја 19. века
Назив: Књижевно брендирање алкохола као песничког мотива у француској поезији с краја 19. века
Аутори: Мелић, Катарина В.  ; Ћировић, Катарина З.  
Година: 2020
Публикација: Брендови јела и пића: књижевност, језик, уметност, култура : зборник радова са научног округлог стола у оквиру XIV међународног научног скупа Српски језик, књижевност, уметност одржаног на Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу (Крагујевац/Топола, 27. 10. 2019) / уредници Драган Бошковић, Милош Ковачевић, Никола Бубања
Издавач: Крагујевац : Филолошко-уметнички факултет
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. 85-95
VBS COBISS: 40342537
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/40342537#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/747209
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.