Резултати

еНаука >  Резултати >  Achievement Motive as a Predictor of Readiness for the Professional Development of Teachers
Назив: Achievement Motive as a Predictor of Readiness for the Professional Development of Teachers
Аутори: Beara, Mirjana  ; Muratović, Lejla
Година: 2022
Публикација: Društvene i humanističke studije (Online)
ISSN: 2490-3647 Social Sciences and Humanities: Journal of the Faculty of Humanities and Social Sciences (Bosnia and Herzegovina) Претражи идентификатор
Издавач: Tuzla : Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 br. 4(21) str. 481-502
DOI: 10.51558/2490-3647.2022.7.4.481
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/760078
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Beara, Mirjana
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.