Резултати
еНаука >
Резултати >
Achievement Motive as a Predictor of Readiness for the Professional Development of Teachers

Назив: | Achievement Motive as a Predictor of Readiness for the Professional Development of Teachers | Аутори: | Beara, Mirjana ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | Društvene i humanističke studije (Online) | ISSN: | 2490-3647![]() ![]() |
Издавач: | Tuzla : Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 7 br. 4(21) str. 481-502 | DOI: | 10.51558/2490-3647.2022.7.4.481 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/760078 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Beara, Mirjana | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.