Резултати

еНаука >  Резултати >  The Impact of Lesson Study on Pre-Service Kindergarten Teachers' Mathematics Teaching Anxiety
Назив The Impact of Lesson Study on Pre-Service Kindergarten Teachers' Mathematics Teaching Anxiety
Аутори: Aleksandra Mihajlović  ; Milan Milikić  
Година: 2018
Публикација: INNOVATIVE TEACHING MODELS IN THE SYSTEM OF UNIVERSITY EDUCATION: OPPORTUNITIES, CHALLENGES AND DILEMMAS
Издавач: University of Kragujevac, Faculty of Education, Jagodina
University of Primorska, Faculty of Education, Koper (Slovenia)
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7604-173-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 107-119
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/761112
Пројекат: bilateral cooperation project ”Assumptions and possibilities of developing innovative models of teaching for accomplishing transparency of university education and for raising competitiveness in national and international knowledge markets”, carried out and financied by the University of Kragujevac, Faculty of Education, Jagodina (Republic of Serbia) and the University of Primorska, Faculty of Education, Koper (Republic of Slovenia), in the period 2017–2019.
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Mihajlović, Aleksandra
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.